Aby dobrać odpowiedni rozmiar kasku,

należy dokonać luźno pomiaru obwodu głowy na wysokości skroni.

=====  UWAGA  ===== 

ZALECAMY  dodać ok. 1,5cm - 2cm 

do wielkości dokonanego pomiaru!

Kask powinien być dobrze dopasowany.

Dobrą metodą jest ubranie kasku i wykonanie szybkiego ruchu głową w prawo i lewo.

Jeśli kask po takim manewrze nie zmienił położenia można przyjąć, że jest w porządku.

 

Dostawa kasku od ...
Płatności.
Raty
Zastrzeżenia Prawne

*** UWAGA: Wszelkie oznaczenia produktów, nazwy producentów, znaki towarowe, zdjęcia i filmy są dobrami prawem chronionymi i prezentowane są na stronie www.ls2.sklep.pl wyłącznie w celach informacyjnych.

*** Zdjęcia użyte w sklepie są własnością producenta  i służą prezentacji konkretnie wskazanych w nich modeli oraz mogą różnić się nieznacznie od otrzymanego produktu zarówno ze względu na indywidualne ustawienia monitorów i przeglądarek użytkowników jako i za sprawą drobnych zmian wprowadzonych przez producenta a nie mających wpływu konstrukcję i na użytkowanie ( np.  jak kształt wywietrzników, rodzaj szyby, rodzaj pinów, typ mocowań, wstawki kolorystyczne wyściółek, zmiany kształtu lub koloru napisów, rodzaje szwów i zgrzewów, rodzaj zapięcia, inne drobne poprawki techniczne oraz wizualne producenta), nie mogą być one podstawą reklamacji.

**** Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

**** Waga towaru i przesyłki podana w sklepie  zawsze dotyczy  najmniejszego rozmiaru

**** gwarancja producenta na kaski wynosi 24 m-ce dla konsumentów i 12 m-cy dla firm, wyjątek stanowią kaski objęte 5 letnią gwarancją producenta.

**** Należy pamiętać, że kaski z 5-letnią gwarancją muszą być zarejestrowane, aby aktywować przedłużoną gwarancję.

*** F.H.U EURO-DOM II z siedzibą w Teodorówce zastrzega sobie prawo do dokonywania w każdym czasie zmian lub aktualizacji treści umieszczonych w serwisie WWW.

*** Serwis WWW może zawierać odnośniki do innych miejsc w Internecie. F.H.U EURO-DOM II z siedzibą w Teodorówce nie bierze odpowiedzialności za informacje w nich zawarte. Użytkownik korzysta z nich na własną odpowiedzialność.

*** Sklep zastrzega sobie możliwość anulowania części lub całości złożonego zamówienia które zostało złożone  w wyniku powstania  istotnego lub rażącego błędu w ofercie sprzedającego.

*** W przypadku wyczerpania na magazynie niektórych  kasków z homologacją ECE 22.05 w zamian zostanie  przesłany zamiennie kask z homologacją ECE 22.06

*** Zamieszczone na stronach Sklepu internetowego treści, w tym opisy towarów i ceny, stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy

*** *W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi  zawarte w Kodeksie Cywilnym. W sprzedaży niekonsumenckiej strony wyłączają także odpowiedzialność sprzedawcy za wady fizyczne i prawne oraz ustalają że nie ponosi on odpowiedzialności za wady ukryte.

*** W przypadku zwrotu w sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką (wg. aktualnych przepisów prawa) naliczana zostanie  opłata manipulacyjna za zwrot w wysokości 12% wartości faktury. ( W przypadku zwrotu towaru w sprzedaży niekonsumenckiej wystawiana i dostarczana jest korekta faktury VAT której potwierdzenie otrzymania przez nabywcę jest wymagane. Otrzymanie  należy potwierdzić podpisem i dostarczyć niezwłocznie do sprzedającego, Obowiązek ten wynika z art. 29a ust. 13 ustawy o VAT. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności za fakturę korygującą  do czasu jej zwrotnego otrzymania opatrzonego podpisem przedsiębiorcy. 

*** ODSTĄPIENIE OD UMOWY  NALEŻY TYLKO I WYŁĄCZNIE przesyłać na adres e-mail odstapienieodumowy14dni@dukla.com.pl ( na inne adresy e-mail z zamówień prosimy nie odpowiadać poprzez przycisk odpowiedz , gdyż mogą być automatyczne i nie są obsługiwane), lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy z dopiskiem " ODSTĄPIENIE OD UMOWY ".

*** Wszelkie reklamacje NALEŻY TYLKO I WYŁĄCZNIE przesyłać na adres e-mail: reklamacje@dukla.com.pl,( na inne adresy e-mail z zamówień prosimy nie odpowiadać poprzez przycisk odpowiedz , gdyż mogą być automatyczne i nie są obsługiwane) lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy z dopiskiem "REKLAMACJA" .

 

 

 

 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium